maanantai 6. helmikuuta 2012

tah-too.

Söin eilen (vaalistudio)karkkeja ja aamulla napsin pois loput niistä. Karkinsyönti aamulla on aina huono idea ja etenkin silloin kun on näin väsynyt. Olen sen jälkeen himoinnut karkkia ihan tajuttomasti. En tiedä mikä on pidätellyt (laiskuus ehkä?), etten ole vielä kipaissut kauppaan. Himoitsen jopa suklaata, jota en oikeastaan ikinä itse osta enkä ainakaan himoitse. Toivottavasti mieheni tuo karkkia kuntosalilta tullessaan tai sitten on piru irti.

Nyt taidan tehdä kaakaon.

ps. Tämä karkinhimo on varmaan seurausta siitä, etten ole kahteen päivään muistanut syödä kromitablettiani. Äh!

2 kommenttia:

  1. Minä söin eilen jumbopussin Remixiä. Oli tarkoitus "vähän vaan napsia" ja jättää loput vaalinvalvojaiskarkeiksi, mutta tunnissa olin vetänyt koko pussin. Ei juurikaan tullut edes paha olo, mutta kyllä ne vikat mustat karkit tökki. Hetken kuluttua M soitti: "Ootko sä ostanut karkkia?" En voinut sitten sanoa, että ostin ja söin jo. Niinpä meillä oli vaalinvalvojaisherkkuina sekä mokkapaloja että lakuja. Käyttämässäni mokkapalaohjeessa tulee kuorrutteeseen niin paljon sokeria, etten minä ainakaan pysty syömään kerralla palaa enempää, mikä on ihan hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, mä haluan tuon mokkapalareseptin! Nimimerkki Tein mokkapaloja ja söin puoli pellillistä iltapäivän aikana :D

      Onkohan tää karkinhimo joku sukuvika..?

      Poista