lauantai 26. helmikuuta 2011

matkamietintää

Jos lentoaikataulut pitävät suurin piirtein kutinsa, sää on lentokelpoinen eivätkä lentäjät/lentoemännät/lentokenttävirkailijat/muut lentokentän toimintaan vaikuttavat ammattiryhmät ole lakossa niin olen tämän blogitekstin ilmestyessä Lontoossa, Heathrown lentokentällä. Jatkolentoni lähtöä odottaessa olen kierrellyt WHSmithillä, taxfree-kaupassa, ehkä vilkuillut ujosti sisään Pradan, Diorin ja Guccin lentokenttäputiikkeihin. Todennäköisesti olen käynyt useaan otteeseen Starbucksissa eri kahvijuomia maistellen, ehkä syönyt päivällistä Wagamamassa ja hakenut aamiaista Pret A Manger:sta. (Lentojen välillä aikaa on runsaat 15 tuntia, joten olen hyvin ehtinyt tehdä kaiken tämän.) Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä olen ostanut laukkuni täyteen lehtiä, kirjoja ja tietysti kark-ki-a.

Karkkien lisäksi rakastan lehtiä ja kirjoja. Etenkin englanninkielinen hömppä on suuressa suosiossani, mutta luen melkein mitä tahansa. Odotan pääseväni Heathrowlle ostamaan ainakin nämä lehdet: Glamour, Living Etc., Marie Claire. Ehkä mukaani tarttuu myös Elle tai Elle Decoration, House & Garden ja joku "brittiläinen Seiska", kuten OK! tai HELLO!. Lisäksi aion haalia kassini täyteen pokkareita ja ehkäpä sorrun ostamaan karkkiakin, kun kerrankin pääsen Englannin maaperälle. Täyttäkää reppuni Starbursteilla, Crunchie-patukoilla, Tictac-askeilla, Dairy Milk-levyillä ja Eclair-pusseilla, please.

Kuulette sitten matkalta paluuni jälkeen kuinka nämä haaveeni toteutuivat. Toivottavasti jatkolentomme pysyy ilmassa Heathrowlla haalimistani ylimääräisistä matkatavarakiloista huolimatta. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti