lauantai 8. tammikuuta 2011

päivä 8.

Yli viikko ilman karkkia! Ohhoh. Tuskainen viikko onkin ollut. Jatkuvan karkinhimon lisäksi mun kiusana on ollut joka yö painajaiset tai muuten vaan vauhdikkaat ja levottomat unet. Voiko sekin johtua karkinhimosta? :D Oon myös lihonut ehkä kaksi kiloa, kun olen vetänyt joka päivä jättisatsin muita herkkuja karkkien sijasta. Tänään olin yksissä juhlissa ja pääsin siellä herkuttelemaan erilaisilla kakuilla ja suolaisilla piirakoilla. Lisäksi tein valmisjauhe-cappucchinon kermavaahdolla ja tyhjensin makeanhimooni myös vauvan puoliksi syödyn mangososepurkin. Mutta ei auta, kauhea karkinhimo on taas päällä.
Säälittävin karkinkorvike ikinä.


Tää karkkilakko on ollut aika hankala, koska himoitsen karkkia melkein 24/7. Luulin, että parin päivän karkkilakkoilun jälkeen himo olisi helpottunut, mutta pah ja pöh, ei todellakaan ole helpottanut. Ehkä pitäis olla kokonaan herkkulakossa, koska eihän sokerinhimo sillä laannu, että lopettaa vaan karkin syönnin. Tajusin myös tässä yksi päivä, että mulla ei oikein ole motivaatiota tähän lakkoon. Tiedän kyllä, etten voi syödä niin paljon karkkia kuin ennen (eli melkein joka päivä ja kerralla yleensä vähintään 350 g), mutta en halua luopua karkista kokonaan. Karkki vaan yksinkertaisesti kuuluu mun elämään, kai se on vaan hyväksyttävä. :)

Tänään päätin, että saan ostaa viikonloppuherkuksi jogurttipäällysteisiä pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä/marjoja, vaikka eihän nekään kauhean kevyitä ja terveellisiä ole. Mutta voi pee kuinka kalliita ne on! Haalin kaupan hyllystä jogurttipäällysteisiä vadelmia ja mangopaloja ostoskärryyni, mutta sitten veinkin en takaisin hyllyyn kun kaksi pienen pienen pikkuruista pussia olisi maksanut NELJÄ EUROA! Oh my. Siis ne oli oikeesti ihan tosi pikkuisia pusseja. Ja vieressä oli "CandyKing-tyylisesti" pähkinöitä ja jogurttiherkkuja, mutta hinta oli 17,90/kg. Sairaan kallista. (Oon pihi.)

Tällä hetkellä mun tavoite on se, että oisin tammikuun ajan ilman karkkia ja sen jälkeen saisin syödä karkkia kerran viikossa. Oikeesti vaan kerran viikossa. Ja jos karkinsyönti menee taas ihan mahdottomaksi niin jatkan sitten karkkilakkoa. En kyllä tiedä pystynkö sitkuttelemaan ilman karkkia edes tätä yhtä kuukautta. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti