sunnuntai 23. tammikuuta 2011

päivä 23.

Tänään ei ole tehnyt mieli karkkia! Tulevaisuus näyttää siis valoisalta, kun karkinhimo ei enää iske heti karkkipäivän jälkeen. Olen riemuissani. Ihmettelen koko ajan itsekseni, että mitä ihmettä, ei karkinhimoa tänäänkään? Tänään on sentään sunnuntai, olen ollut treeneissä (ja vauvauinnissa) ja.. joku muukin karkinhimon laukaiseva tekijä tässä päivässä oli, mutta en enää muista sitä. Sitä paitsi olen selvinnyt tänään oikeasta tulikokeesta. Mies nimittäin söi karkkia ja minäkin vahingossa työnsin käteni karkkipussiin (ööh, matkalla aamupalalle), mutta sitten kiskaisin sen hädissäni pois kun tajusin mitä olen tekemässä. Meinasi käydä köpelösti ja taas se oli nälän syytä. Olin nimittäin jo heti herätessä kovin nälkäinen ja olen tottunut siihen, että napsin kaapista karkkia nälkään ruokaa tehdessäni.. Siis jopa aamulla. Muistan yhdenkin aamun kun kaurapuuroa keitellessäni söin bilar-pussin alkuruoaksi. Ja ne oli vielä pikakaurahiutaleita eli en olisi joutunut montaa minuuttia odottamaan.

Tästä päivästä uskaltaisin päätellä, että nyt kun olen päässyt pahimmasta karkkiriippuvuudestani eroon, pystyn vastustamaan karkin kutsua kunhan pidän huolen, ettei kamala nälkä pääse yllättämään. Hip hip hurraa! :)

2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi tänään, ja heti on pakko jättää kommentti. Olen nimittäin samassa veneessä (eli ennen söin karkkia joka päivä enkä todellakaan ihan pientä määrää kerralla), oma "ryhtiliikkeeni" tosin alkoi jo marraskuun puolella. Joulutauon tosin pidin karkkilakostani, olisihan ollut liian julmaa jättää hyvät konvehdit syömättä ;).

    Eli tsemppiä vaan haluan toivotella, sillä tiedän erittäin omakohtaisesti, miten vaikeaa karkinhimoa vastaan taisteleminen voi olla! Kirjoitat muuten hyvin ja hauskasti, piti ahmaista (heh) koko blogin kirjoitukset kerralla, kun tänne kerran eksyin :).

    -Kata

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kata kommentista ja tsempistä! Jouluna karkkilakossa oleminen pitäisi olla lailla kiellettyä, koska se on niin hullua. ;) Kaikki ne ihanat konvehdit, joulusuklaat ym. Aah. Hyvä siis, että maltoit pitää lakosta tauon silloin. :)
    Tsemppiä myös sinulle!

    VastaaPoista