maanantai 10. tammikuuta 2011

päivä 10.

Tajusin tänään, että tästä karkkilakosta on ollut jotain hyötyä! Vähänkö mahtavaa!
Mulla oli eilen aika kauhea päivä ja normaalisti olisin sellaisen päivän jälkeen marssinut Makuuniin ja poistanut pahan mieleni mässytyksellä. Eilen oli sunnuntai ja treenit eli englanninlakupäivä ja sadepäivä, jolloin parasta on käpertyä irtokarkkien ja kirjan kanssa sohvan nurkkaan. Kaiken tämän lisäksi vaunulenkillä näin tyhjän karkkipussin maassa (älkää heitelkö roskia luontoon älkääkä ainakaan karkkipusseja mun kävelyreiteille!) ja treenejä ennen pukukoppiin astuessani ensimmäinen juttu jonka huomasin oli ässämix-karkkipussin karkit ympäri kopin lattiaa. Mutta näistä jutuista huolimatta mun karkinhimo ei ollut mikään ihan mahdoton, päinvastoin. Karkkia teki kyllä mieli, mutta ei yhtään niin paljon kuin edellisinä päivinä. Jee! Ehkä mä alan pikkuhiljaa "parantua".

Oon muuten ihastunut kermavaahtoon. Sitä pitäis saada joka päivä kahvissa, kaakaossa, hedelmäsalaatissa, jälkkärissä, letuissa, ihan missä vaan. Kermis on namia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti